Overblijven

Op basisschool Jeroen doen we aan de Actieve Overblijf. Onder leiding van 4 begeleiders krijgen de kinderen allerlei sportieve activiteiten aangeboden.

Overblijven is in principe bedoeld voor die kinderen, waarvan tussen de middag thuis of elders geen opvang mogelijk is. De kosten voor overblijven zijn:

€ 160,- voor een jaarabonnement, per kind voor vier dagen in de week.

€ 120,- voor een jaarabonnement, per kind voor drie dagen in de week.

€ 80,- voor een jaarabonnement, per kind voor twee dagen in de week.

€ 40,- voor een jaarabonnement, per kind voor één dag in de week. *

In de eerste week ontvangt u een inschrijfformulier voor het overblijven van uw kind. Indien beide ouders, of een alleenstaande ouder, moet(en) werken en u kunt dit aantonen met een werkgeversverklaring, dan krijgt u € 20,- korting (bij een volledige overblijf). U dient deze verklaring als bijlage bij het inschrijfformulier te doen. U krijgt daarna van de administratie een rekening.

U kunt de rekening via uw eigen bank betalen in een keer of in termijnen. Voor 1 februari 2023 moet wel de helft van de openstaande rekening betaald zijn.

Het bankrekeningnummer van onze school is:

NL32ABNA0418835993 t.n.v. R.K. Basisschool Jeroen.

Op school kunt u pinnen of contant (graag zoveel mogelijk gepast) betalen.

*U kunt uitsluitend middels een strippenkaart met 5 strippen uw kind incidenteel laten overblijven. Deze strippenkaart kost € 12,- per stuk. U kunt de strippenkaart kopen bij de administratie. Zonder een geldige strippenkaart kan uw kind niet overblijven.